Första recensionen

Nu har den första recensionen dykt upp och det känns både spännande och roligt! Förhoppningsvis dyker det upp fler så småningom.

wp-1476863526655.jpgVad bokbloggaren C.R.M. Nilsson tyckte om Ensamvarg kan ni läsa här. En riktigt fin recension, tycker jag, och på hennes ord känns det som om jag har lyckats med mitt mål att skapa en lättläst och underhållande kärlekshistoria med driv som gör att man vill fortsätta läsa. Eller vad tycker ni?

Här hemma fortsätter redigeringen med nya friska tag. I går gick det lite trögt efter måndagens urladdning då det kändes som om jag hann med massor. Jag skrev till och med en ny scen.

Nu har jag äntligen satt datum för min releasefest/bok-mingel för Ensamvarg. Lite sent med tanke på att boken släpptes i sepember, men det var så svårt att hitta en lämplig tid. På min facebooksida har jag lagt upp ett evenemang och alla som har tid och möjlighet är självklart välkomna!

 

 

 

Det här inlägget postades i Ensamvarg, Media och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Första recensionen

  1. Christina S skriver:

    Jättefin recension!!

    Liked by 1 person

Kommentera

