Kapitel 26: check!

Det går framåt i redigeringen och nu har jag bara drygt 20 000 ord kvar att gå igenom. Min deadline den siste oktober ska nog gå att fixa. Manuset har svällt lite under redigeringens gång och jag har skrivit dit några nya scener. Jag ser fram emot att få läsa hela i ett svep när jag är klar och sedan skicka ut till testläsare och höra vad de säger.

I dag fick Ensamvarg en ny recension. Den här gången från Emma på bokbloggen Emmas krypin. Läs recensionen här.

Jag får snart ta och skapa en sida och samla alla fina läsarkommentarer. De kan vara bra att ha de dagar då motivationen lyser med sin frånvaro och allt känns skit. Det vet ju ni som skriver att det är en enda lång känslomässig berg- och dalbana.

Det här inlägget postades i Ensamvarg, Media, Skrivande och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

