Börja om från början

Ingen rast och ingen ro.

Kapitel 1-7 gick snabbt och smidigt att korrigera efter min mans kommentarer, men kapitel 8 är lite för långt och saknade en del information. Alltså ska ett långt kapitel bli två och lite ny text ska skrivas till.

Då vet ni vad jag pysslar med idag.

Imorgon startar Nanowrimo, men då kommer jag fortfarande vara mitt uppe i Varghamn. Jobb som jobb, tänker jag. Huvudsaken just nu är faktiskt att jag får något gjort. I slutet på veckan ska Varghamn till testläsare och sedan kan jag ägna mig helhjärtat åt andra projekt!

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

