Mingel för Ensamvarg

I går hade jag ett litet försenat releasemingel för Ensamvarg. Vi höll till i Hjo då många av mina vänner och släktingar bor där eller har nära dit. Det blev en jättetrevlig kväll!

Jag och Bea spenderade eftermiddagen med att garnera cupcakes. Vargar och får 🙂

Det blev en lång dag och inte blev det något skrivit heller. I dag har jag varit hos doktorn med barnen och sedan på lekland. Nanowrimo har inte fått någon bra start det är då ett som är säkert. Men jag kanske kommer igen…

Det här inlägget postades i Ensamvarg, Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Mingel för Ensamvarg

  1. Jättefina cupcakes! 🙂 Särskilt de med vargklor, smart att de matchar boken.

    Gilla

Kommentera

