Rebell?

Jag deltar fortfarande lite halvt om halvt i Nanowrimo, men nu mer som en rebell än en traditionell deltagare. Jag har alltså lagt ner det där med att skriva nytt manus och fokuserar istället på omskrivning och redigering av Lika olika. Det var i det manuset jag kände att jag helst ville dyka ner. Ni vet, sommar, landsbygd, nyslaget hö, får, grisar och pirrande förälskelse. Ett trevligt avbrott från snöslasket utanför mitt fönster.

Idag kom en ny beställning med böcker. Några ska ut till den bokhandel som sålt slut på Ensamvarg och resten får följa med mig till Linköping den 3 december. Jag ser verkligen fram emot mässan och hoppas på att många shoppingsugna bokälskare ska ha vägarna förbi. Sedan shoppar jag gärna lite själv också 😉

bokmassadec

Det här inlägget postades i Ensamvarg, Mässor & events, Skrivande och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Rebell?

  1. Lovisa Wistrand skriver:

    Vad kul att det har sålt slut i en bokhandel redan! 😀

    Gilla

    • Sara skriver:

      Det var nog jag som lämnade in lite för få böcker 😉 Tänkte att folk inte köper så mycket ute i handeln i dag och såg det mer som ett sätt att göra lite reklam.

      Gilla

Kommentera

