Sjukstuga

Den här veckan startade inte bra med hög feber och hosta hos minstingen här hemma. Nattsömnen har inte varit god, för varken honom eller mig och under måndag och tisdag har jag mest gått runt som en zombie.

I dag kom jag iväg till Hjo Bokhandel för att fylla på med fler ex av Ensamvarg som sålde slut där för några veckor sedan. På vägen hem hämtade jag ut ett paket med lite marknadsföringsmaterial från Vistaprint. Jag passade på när de hade rea för någon vecka sedan och det blev affischer, reklamblad och en T-shirt. Perfekt för kommande mässor!

Närmast på tur är  Östergötlands bokmässa den 3 december, men i början på nästa är hoppas jag kunna medverka på flera. Återkommer med platser och datum lite senare.

Har ni tips om kommande event och mässor lämna gärna en kommentar 🙂

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

