Nya tag

Vi har haft en ganska lugn första advent. Alla ljusstakar är inte på plats än, men snart så 🙂

Veckan har varit seg och mina manus har fått stå tillbaka lite. Imorgon är det ny vecka och nya tag. Förhoppningsvis hinner jag sitta en stund med redigeringen av Lika Olika. Målet är att kunna skicka manuset till testläsare i början på nästa år och efter ytterligare redigering vidare till förlag i vår. Jag håller tummarna för att den tidsplanen ska hålla.

I veckan upptäckte jag att biblioteket i Tidaholm har köpt in Ensamvarg. Jättekul! Så alla tidaholmare – låna, låna, låna. Om ni inte vill ha ett alldeles eget ex för då kan ni göra ett besök i bokhandeln och köpa den. Ensamvarg fick också en fin recension på Goodreads nu i helgen. Det gjorde min dag. Jag ser verkligen fram emot att få tillbaka Varghamn från testläsarna så jag kan förbättra manuset ännu mer, för det är inte längre bara jag som längtar efter uppföljaren 🙂

bibblantidaholmensamvarg.png

 

christinaensamvarg

Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nya tag

  1. gunnardeckare skriver:

    Imponerad av alla som kämpar med att få ut egna böcker. Vilken typ av böcker skriver du?

    Gilla

Kommentera

