Writer?

Jag brukar ignorera bilder som den nedan i mitt facebook-flöde, men av någon anledning gjorde jag inte det den här gången.

Tycker faktiskt att framtiden ser riktigt spännande ut för samtliga i min familj. Kanske borde jag och min man (Henrik) börja skriva manus tillsammans 😉

Det här inlägget postades i Allmänt babbel och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Writer?

  1. Lovisa Wistrand skriver:

    Haha haha ”Grumpy athlete” fick jag. Inte riktigt lika spännande ;D

    Liked by 1 person

  2. Kul! Och vad klockren för dig. 😊 Till skillnad från en annan. Fuskade lite och lade till mellannamnet också. Wild Cat-obsessed Reporter. Låter som en karaktär att bygga vidare på… 😉

    Liked by 1 person

  3. Anna skriver:

    Haha, ”Hungry (Eyebrow) Ballerina”! 😀

    Liked by 1 person

Kommentera

