God fortsättning!

Efter allt stök inför julen är min förhoppning att resten av julledigheten ska gå i skrivandet och läsandets tecken. Under några sena timmar igår natt och imorse tittade jag dessutom igenom tredje säsongen av Skam, så nu finns det inget annat som lockar och distraherar.

Tre romanceböcker väntade under granen och Lika olika väntar fortfarande på sin redigering. Nu vet ni vad jag pysslar med i mellandagarna 🙂

I dag tog jag mig an kapitel 15 och förhoppningsvis hinner jag med något kapitel till nu ikväll. Sedan är jag över halvvägs!

Hur går det för er?

wp-1482772548959.jpg

Det här inlägget postades i Skrivande, Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

