Nytt år – nya mål!

Här kommer mina mål för skrivandet under 2017:

  • Färdigställa Varghamn, uppföljaren till Ensamvarg, för publicering.
  • Avsluta ett råmanus.
  • Skicka Lika Olika till förlag!
  • Fortsätta kämpa för utgivning av En midsommarnatt.

Överlag vill jag bli bättre på att arbeta fokuserat och strukturera upp min skrivtid bättre, även om det inte är så lätt med tre barn runt omkring. 2017 ska bli året då jag tar mitt skrivande på ännu större allvar. Det är min dröm, mitt mål och vad jag vill göra resten av mitt liv. Alltså måste jag lägga upp en plan för hur jag ska nå dit. Några steg på vägen kommer att vara att starta ett företag, bli bättre på marknadsföring och försöka synas mer. Och skriva såklart – skriva massor!!

Nu hoppas vi att 2017 blir det bästa skriv-året någonsin!

Det här inlägget postades i Övrigt, Skrivande och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Nytt år – nya mål!

  1. Christina S skriver:

    Låter som bra mål ❤
    Jag funderar mycket på det här med att marknadsföra sig själv och boken, sen när den kommit ut. Hur man bäst går till väga för att synas i bruset. Det är verkligen svårt. Jag har iaf bestämt mig för att jag ska göra något för boken varje dag. Det kan vara litet eller stort men någonting iaf och så hoppas jag att det ska ge ringar på vattnet 🙂
    Kram

    Liked by 1 person

  2. Jenny Eriksson skriver:

    Jättefina mål, varmt lycka till! 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

