Bara ett par kapitel kvar!

Nu är det inte långt kvar på den här redigeringsvändan av Lika olika. Slutet är nära, riktigt nära, men på ett härligt och mysigt sätt och inte fullt så olycksbådande som det kanske låter. Jag älskar nämligen slutet. Jag älskar det så mycket att jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har läst det.

Det låter kanske fånigt, men älskar man lyckliga slut så finns det inget bättre än när känslan går från hopplöshet till eufori. Det är så härligt och jag tröttnar aldrig på det.

Det är likadant med filmer. Vissa har slutscener som jag kan se hur många gånger som helst! Här kommer några av dem:

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bara ett par kapitel kvar!

  1. saralinneas skriver:

    Härligt att du närmar dig slutet! Och åh, vilka härliga slut – bara det att du länkar till dem gör ju att jag vill kasta mig över ditt manus. 🙂

    Liked by 1 person

  2. Lovisa Wistrand skriver:

    Gud vilka fina slut du länkade till. Jag är också ett stort fan av sådant! Bra romantiska slut är det bästa som finns 😀

    Lycka till med dina sista kapitel!

    Liked by 1 person

Kommentera

