Vi firar in en ny skrivvecka med…

… en fin recension av Ensamvarg 🙂

Den här gången är det Madde på maddesbokhylla.blogg.se som läst.

Här kan ni läsa hela recensionen och nedan kommer ett litet smakprov!

Att få läsa en spännande och pirrande berättelse om en förbjuden kärlek mellan en skiftare och en människa, fick mig att falla för den här enkla men ändå underbara boken! Jag gillade verkligen det romantiska och såklart även humorn som fanns mellan Miriam och Jonathan. Man smälte vid varje romantiska händelser och skrattade åt de roliga kommentarerna som åkte fram och tillbaka mellan Miriam och Jonathan.

Självklart gör så fina ord mig taggad på att färdigställa uppföljaren så snart som möjligt, för där blir det ännu mer passion och framför allt MER SPÄNNING! Jonathan  och Miriam medverkar fortfarande men är inte huvudpersoner denna gång.

Annars ska jag ägna dagen åt att försöka kurera mig från den monsterförkylning som jag legat däckad i under de senaste dygnen. Sedan är det snart dags för Lika olika att åka till testläsare!

 

Det här inlägget postades i Ensamvarg och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vi firar in en ny skrivvecka med…

  1. Härligt med så fina omdömen😊Krya på dig!

    Liked by 1 person

Kommentera

