Det närmar sig…

… men än är det mycket arbete kvar. Bara att kämpa på. Att framsidan spikades i går av förlaget gav mig en massa extra pepp. Plötsligt känns uppföljaren mer verklig på något sätt, trots att den funnits hos mig så länge. Det är över ett år sedan jag satte mig ner och skrev de första raderna.

Boken går redan nu att förköpa via Upper Room och skickas så snart den kommer från tryckeriet. Välj swish som betalning och betala först när du har fått boken, alla avgifter för frakt och dylikt är inkluderat i priset.

framsida_varghamn_9789188231185

 

Ska bli så underbart när jag får hålla ett fysiskt ex i handen!

Angående Lika olika så har nu manuset kommit iväg till samtliga testläsare. Det tog bara drygt ett dygn innan jag fick svar från några läsare att de redan läst klart. Då kan det ju inte vara alltför långtråkigt tänker jag 😉

Så nu är det bara att vänta in feedbacken också. Men jag kommer inte titta för mycket på den förrän jag gått igenom hela Varghamn igen. Bäst att jobba på!

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Det närmar sig…

  1. Lovisa Wistrand skriver:

    Vilken häftig framsida!! 😀 Vad härligt det måste kännas nu när den är satt!

    Liked by 1 person

  2. Kristina W skriver:

    Wow det var snabbt läst av testläsarna, då måste ditt manus helt enkelt ha varit så bra att de inte kunde slita sig från det 😀
    Snyggt omslag, känns väldigt romance 🙂

    Liked by 1 person

  3. Sara skriver:

    Man kan ju alltid hoppas 😉 Eller att jag lyckats få till läsarvänlighet och driv. Det är något jag strävar mot. Gillar själv när man kan läsa en bok utan att tänka på att man faktiskt läser, utan bara flyta med i allt som händer.

    Gilla

  4. Veronica A. skriver:

    Åh gillar det nya omslaget! Ser fram emot att få läsa fortsättningen 🙂

    Liked by 1 person

  5. Sara skriver:

    Tack! Vad kul 🙂

    Gilla

Kommentera

