Ny genomgång av Varghamn

Jag håller på med ännu en genomkörare av Varghamn. Målet är att fixa minst fem kapitel om dagen den här veckan. Än så länge är jag on track!

wp-1485270193246.jpg

Jag vill hinna så mycket som möjligt innan helgen för då är det äntligen dags för Love of Fantasy i Växjö. Det ska bli jättekul! Frågan är om jag kommer klara att koncentrera mig på att sälja min egen bok och inte shoppa på mig en massa nya spännande böcker…

En bok har jag lovat mig själv att få köpa. Är det mässa så är det. Känner dock på mig att jag kommer att få svårt att välja 😉

Det här inlägget postades i Skrivande, Varghamn och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

