Redigeringen närmar sig sitt slut

Nu har jag bara ett par kapitel kvar på ännu en granskning av Varghamn. Det har blivit en del omskrivningar efter tips från testläsare. Förhoppningsvis är Varghamn både bättre, tydligare och mindre upprepande än den var för några månader sedan. Men för att vara säker på att historien verkligen når fram ska jag lämna den till ytterligare några läsare.

Medan jag väntar ska jag sätta mig och gå igenom alla kommentarer jag hittills har fått på Lika Olika. Jag har bara läst dem lite snabbt innan, men har ändå fått en massa bra idéer på hur jag ska kunna höja manuset ännu ett snäpp.

wp-1486049851671.jpg

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Redigeringen närmar sig sitt slut

  1. brooklyn37 skriver:

    Bonjour Sara,
    Visiblement comme moi, tu écris.
    Parle-moi de ce que tu aimes écrire.
    Tony from France

    Gilla

Kommentera

