Lika Olika 2.0

lika olikaMedan Varghamn är ute på ytterligare en granskning har jag börjat kolla på kommentarerna jag hittills fått på Lika Olika. Den här gången använde jag mig av ganska många testläsare och resultatet blev jättebra. Jag har fått många smarta tips på förbättring men också många glada tillrop från de som hoppas att den ska dyka upp i bokhandeln i framtiden.

Sedan är det som det alltid är. Åsikterna går isär ibland. Vissa delar tyckte en del var superbra andra tyckte att det borde skrivas om. En del vill ha mer, en del vill ha mindre och då blir det upp till mig att hitta en lösning som passar mig. Men jag är övertygad om att när jag är klar så kommer manuset att vara så mycket bättre än den var innan.

Det kan vara så att jag ”råkade” planera upp en fristående uppföljare också, baserad på en karaktär i manuset som jag känner att jag vill lära känna bättre. Det händer så lätt 😉 Om det blir något av planerna får framtiden utvisa!

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lika Olika 2.0

  1. Christina S skriver:

    Åhh älskar verkligen Lika Olika. Har skickat iväg mina kommentarer och hoppas att de kan hjälpa 🙂
    Kram

    Liked by 1 person

Kommentera

