Ännu en vecka över

Och den har jag ägnat åt den här manusbunten. De första 22 kapitlen av Varghamn. I morgon är det dags att ta tag i resten och börja föra in alla ändringar. Jag borde verkligen vara trött på det här manuset nu, så många gånger som jag har gått igenom det. Men inte än. Känner dock på mig att känslan kan hoppa på mig när som helst… Det är bara att hålla ut och jobba på 🙂

wp-1488125293100.jpg

Det här inlägget postades i Varghamn och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

