Nya mässplaner

Jag hade nästan lagt på hyllan att kunna medverka vid årets bokmässa i Göteborg, men nu lutar det åt att jag kommer att ställa ut i alla fall under lördagen och söndagen! Jag återkommer med mer information längre fram.

Jag, Ensamvarg och Varghamn på stora mässan. Underbart!!

Oavsett utställarplats har jag ändå tänkt åka dit över helgen och shoppa många fina böcker. Det är så många författare som släpper nya böcker lagom till mässan som jag bara måste lägga vantarna på 🙂

bokmassan

 

Det här inlägget postades i Mässor & events och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Nya mässplaner

  1. Bokstund skriver:

    Så kul! Då ses vi kanske där! 😁 Bokmässan är ju ett fantastiskt forum för oss skrivande och läsande människor 😊

    Liked by 1 person

  2. Vad roligt. Dina fina böcker borde verkligen fånga blickarna hos de förbipasserande. De sticker liksom ut i bokhavet. Stort lycka till med god försäljning och mycket uppmärksamhet då. Kanske att vi ses?! 😊

    Liked by 1 person

Kommentera

