Camp NaNoWriMo

I april är det dags igen. Jag hade först inte tänkt att vara med eftersom jag inte vet riktigt hur mycket tid över till skrivande jag kommer att ha under månaden. Men när Varghamn skickats till tryck har jag förhoppningsvis några låååånga dagar fyllda av förväntan som jag måste fördriva på något sätt. Och vad passar då bättre än att försöka hinna en bit in på nästa skrivprojekt.

Målet för Camp NaNoWriMo blir därför bara blygsamma 10 000 ord. Men fixar jag det har jag i alla fall hunnit en bra bit på väg. Då är jag igång på riktigt.

Är det någon av er som ska ut och campa i skrivandets tecken under april?

campnano2017

Det här inlägget postades i Nanowrimo, Skrivande och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Camp NaNoWriMo

  1. Bokstund skriver:

    10 000 ord är ändå riktigt bra! Blir ingen camping för mig, men lyckas förhoppningsvis ta mig ut och skriva i vårsolen någon dag under månaden 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

