Ofrivillig paus

En hårddisk-krasch kommer aldrig vid ett bra tillfälle… och det är därför jag har varit lite frånvarande från bloggen den senaste tiden. Som tur är hade jag det allra mesta sparat på både mejl och diverse usb-stickor, men givetvis inte allt.

De första 4000 orden på Vargtimmen är borta 😦

Så när Varghamn skickas till tryck så blir det till att börja om igen. Och även om jag vet precis vad jag ska skriva så tar det emot… Camp Nanowrimo har därför inte fått någon speciellt lysande start. Jag har inte skrivit ett ord i april hittills. Men kanske att det lossnar snart. Nu behöver jag bara en dator att skriva på också.

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ofrivillig paus

  1. Christina S skriver:

    Åh nej 😦 Inte roligt alls, det kan få vem som helst att tappa sugen ju. Hoppas att det går smidigt att skriva om början när du sätter igång.
    Kram

    Liked by 1 person

  2. Bokstund skriver:

    Åh nej, så jäkla jobbigt! 😦 Kanske blir det ännu bättre nu när du tvingas skriva om från början 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

