Releaseplaner

Varghamn är på väg från tryckeriet och landar hos både mig och förlaget under veckan. Nu dröjer det inte många dagar innan den finns tillgänglig för beställning.

I dag besökte jag Hjo Bokhandel och planerade inför kommande signering. Jag hann också med en snabb intervju med lokalpressen, som bokhandeln ringt dit. Det var jag inte beredd på, speciellt inte fotograferingen, men all publicitet är bra publicitet 😉

Ni som har vägarna förbi Hjo Bokhandel eller möjlighet att ta er dit är hjärtligt välkomna på mingel och signering den 18 maj. Eventet börjar klockan 17:00 och pågår till ca 19:00. 

Lite mer info kommer inom kort och som ett evenemang på facebook, för er som följer mig där 🙂

Det här inlägget postades i Mässor & events, Media och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

