Söta bokstöd

Jag har länge varit på jakt efter några fina bokstöd/bokställ att använda på mässor och dylikt. De ska vara lätta och ta lite plats att packa. Nu tror jag att jag har hittat några jag gillar, men hur de fungerar på en mässa får framtiden utvisa. Först ska jag beställa hem ett par till.

Jag hittade dem sedan min lillasyster övertalat mig att installera shopping-appen Wish (som för övrigt är precis livsfarlig). Och testade att beställa hem ett och som sagt, hittills är jag nöjd och fler ska beställas inom kort. Nio kronor plus lika mycket i frakt är ju ett väldigt överkomligt pris 😉

Så här ser de ut:

Det här inlägget postades i Allmänt babbel och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Söta bokstöd

  1. Jenny Eriksson skriver:

    Superfint! 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

