Finns ni på Wattpad?

Jag har sneglat lite på plattformen ett tag, men nu har jag tagit mod till mig och skapat en profil. Jag tänkte främst använda den som marknadsföring för mitt författarskap och för att lägga ut smakprov på publicerade och kommande böcker. Men jag tänkte också publicera material på sajten exklusivt för Wattpad.

För ett par år sedan skrev jag en romantiskt och småroligt ”new adult” manus och jag har varit sugen ett tag nu på att gå igenom det igen och förbättra det. Att göra det, samt lägga ut ett par kapitel i månaden på Wattpad känns som en kul grej. Så det får bli planen. Hittar jag några extra läsare som jag inte skulle ha nått fram till annars är det en bonus.

Vill ni kan ni följa mig här!!

Jag letar också efter spännande författare att följa så tipsa gärna om ert konto 🙂

Det här inlägget postades i Övrigt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Finns ni på Wattpad?

  1. anethebergendahl skriver:

    Jag har upptäckt Wattpad för någon månad sedan. Blev faktiskt tipsad när jag lyssnade på Skriv-Tv med Ann Ljungberg av en författare Kim K Kimselius. Jag har lagt ut två texter, en novell och ett smakprov ur min första feelgoodbok. Sök gärna efter mitt namn där och hoppas du hittar mig, hör av dig annars. Jag följer dig gärna där och läser dina texter. Ha en härlig dag. 🙂

    Liked by 1 person

  2. Veronica A. skriver:

    Jag har också en profil där men har aldrig lagt upp något. Det verkar vara en plattform som skulle vara kul att komma igång med, så jag hoppas att jag en dag tar tid till att posta något 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

