Tiden flög i väg…

Nu har tiden flugit ifrån mig flera dagar i rad och därför har det inte hänt mycket på råmanuset den här veckan. Nu blir det långhelg och om jag känner mig själv kommer det inte bli så mycket gjort då 😉

Jag får lyssna på spellistan för råmanuset och försöka komma igen nästa vecka istället 🙂 För några veckor sedan delade jag med mig av ett par låtar på listan. Här kommer två till:

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

