Tillbaka efter semester och mina vargar på Storytel

Jag är tillbaka efter en mysig tältsemester med familjen och på måndag är planen att flitens lampa åter ska tändas hemma hos mig. Jag hade självklart med anteckningsblock för att kunna skriva lite om andan föll på under semestern, men det var fullt upp och allt jag hann med var en genomläsning av en novell. I dag har jag ägnat en stund åt att redigera den.

En rolig nyhet som landade i min inbox under veckan var att till hösten kommer Ensamvarg och Varghamn att finnas tillgängliga som e-böcker även på Storytel. Där hoppas jag att de ska hitta lite nya läsare.

Annars är planen att fortsätta på råmanus till tredje delen i serien och försöka att inte lyssna alltför mycket på rösterna i huvudet som ständigt pushar för nya skrivprojekt.

Det här inlägget postades i Skrivande, Ensamvarg, Varghamn och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tillbaka efter semester och mina vargar på Storytel

  1. Elisabet Nielsen skriver:

    Ah, de där rösterna…
    Och de där projekten.
    Och märkligt nog oftast de projekt man inte alls borde jobba med just nu.

    Liked by 1 person

  2. anethebergendahl skriver:

    Härligt med lite semester. 🙂 Jag har också semester, hela tre veckor kvar. 🙂
    Rösterna…Det är ett spännande fenomen!

    Varför hör vi som skriver röster och hjärnan arbetar på högvarv konstant?
    Flera som jag känner säger detsamma.

    Rösterna jag hör är enbart från mina karaktärer i mitt pågående projekt. Det är skönt.

    Är det inte jobbigt för dig att andra röster pockar på din uppmärksamhet Sara?

    Liked by 1 person

    • Sara skriver:

      Jo, lite. Samtidigt är det en skön bekräftelse på att fantasin fortfarande är stark och vill planera inför nästa manus. Men, självklart kan det bli lite stressande också. Jag försöker låta rösterna sporra mig att bli klar så jag kan påbörja ett nytt projekt 🙂

      Liked by 1 person

Kommentera

