Ensamvarg blev veckans boktips!

Ensamvarg har fått en ny recension. I dag tipsar nämligen Ida på bloggen obergsjantan.blogg.se om boken som hon hade turen att vinna i en tävling på Instagram.

”[…]kunde inte lägga ifrån mig den haha! Den var riktigt lättläst och det var roligt att läsa den. Humorn var bra och handlingen var enkel att följa med i utan att någonsin vara tråkig. Jag gillar dessutom ena huvudkaraktären, Miriam, så himla mycket! Så rolig karaktär!  Fantastiskt bra debutroman inom genren paranormal romance[…]”

Kul att boken fortfarande hittar läsare trots att det snart är ett år sedan den släpptes. Vill ni läsa hela recensionen kan ni göra det här.

 

 

Det här inlägget postades i Ensamvarg och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Ensamvarg blev veckans boktips!

  1. anethebergendahl skriver:

    När jag läste recensionen från Ida blev jag sugen på att läsa boken.:)
    Då jag nu har Nextory finns den där som e-bok. Ska redan idag sätta mig ner och läsa. Först ska jag ha skrivtid vid mitt eget skrivprojekt vilket innebär uppföljaren till ”Livet blir aldrig som man tänkt”.

    PS! Vet du hur man ska göra för att böckerna ska finnas på Nexotyr och Storytel?

    Liked by 1 person

  2. Veronica A. skriver:

    Har det redan gått ett år? Tiden rusar verkligen bara iväg. Jag ser fram emot den sista delen i din serie 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

